loading...

مرجع آموزش طراحی سایت به همراه آموزش مرحله به مرحله

بازدید : 290
شنبه 4 مرداد 1399 زمان : 13:57

درباره محمد مهدی امام

باسلام خدمت بیماران محترم بیماران جدید توجه داشته باشند با توجه به پر بودن وقت های مطب در سال جاری امکان ویزیت مجدد در مطب حتی برای بیماران قدیمی و بیماران قدیمی اضافه شده بسیار مشکل یا امکان پذیر نخواهد بود.



آدرس مطب دکتر محمد مهدی امام

خیابان فتحی شقاقی ، پلاک 52 ، واحد 23 تلفن : ۰۲۱۸۸۵۵۳۹۷۶

دکتر امام

بازدید : 274
شنبه 4 مرداد 1399 زمان : 13:56

معرفی بیشتر سلامت بدون مرز ( برای پزشکان )

ویزیت انلاین یا مشاوره پزشکی انلاین” نوعی از ارائه خدمات پزشکی میباشد که از طریق شبکه اینترنت امکان برخورداری از مشاوره پزشکان و مشاوران بالینی وجود خواهد داشت . این نوع ویزیت جایگاه ویزیت کلاسیک اولیه پزشکی را نگرفته و صرفا میتواند بعنوان ابزاری کمکی جهت مشاوراتی که نیاز به معاینه ندارد(همانند مواردی چون نشان دادن ازمایشات ،تصاویر رادیولوژیک ، سوالات مشاوره ای و… ) بکار برود . شما میتوانید با ارایه ادرس صفحه اختصاصیتان در سامانه سلامت بدون مرز ، ( بدون نیاز به دادن شماره تلفن یا شناسه های شبکه های اجتماعی تان) در زمانی که خود تعیین میکنید با بیمارتان مشاوره انلاین تصویری نموده و از تعرفه مشاوره انلاین برخوردار گردید.

از مشخصات ویزیت انلاین و یا مشاوره انلاین در سامانه سلامت بدون مرز امکان ایجاد ارتباط تصویری ویدیو چت و همزمان امکان چت متنی یا نوشتاری بوده و امکان تبادل مستندات و مدارک پزشکی و دریافت نسخه معمولی و نسخه الکترونیک‌ تامین اجتماعی میباشد .در این سامانه شما بدون نیاز به اتلاف وقت و یا رفت وامد میتوانید در مواقعی که نیاز به معاینه فیزیکی نیست با بیمار تان براحتی مشاوره را انجام دهیر

امروزه سامانه ها و یا پلتفرم هایی که امکان ویزیت انلاین و یا مشاوره انلاین را برقرار میکنند نقش گسترده ای در توسعه سلامت در جوامع بیشتر داشته و امکان رصد کردن بیشتر بیمار توسط پزشک را مهیا مینمایند .سامانه سلامت بدون مرز در راستای توسعه عدالت در سلامت این سامانه را در اختیار شما بیماران و پزشکان محترم قرار داده است . همچنین شما با ارسال مطالب جهت وبلاگ سامانه امکان دسترسی مستقیم بیماران به صفحه اختصاصی خودتان را مهیا مینمایید

در صورتی در سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ثبت نام و تایید گدید از طریق این سامانه امکان ارسال نسخه الکترونیک نیز خواهید داشت .برای ثبت نام در سامانه لطفا اینجا را کلیک نمایید

همچنین از صفحه اینستاگرام ما برای اطلاع از اخبار سامانه استفاده نمایید

دکتر آنلاین

بازدید : 308
شنبه 4 مرداد 1399 زمان : 13:54

ویزیت آنلاین چیست؟

ویزیت آنلاین یا مشاوره پزشکی یا مشاوره روانپزشکی انلاین یکی از راههای ارتباطی بین پزشک و مشاور بالینی و بیمار میباشد که در مواقعی که معاینه فیزیکی نیاز ندارد قابلیت کاربرد دارد .

در تعریفی دیگر ویزیت یا مشاوره پزشکی انلاین نوعی از ارائه خدمات پزشکی میباشد که از طریق شبکه اینترنت امکان برخورداری از مشاوره پزشکان و مشاوران بالینی وجود خواهد داشت .

ویزیت توسط پزشک به صورت آنلاین

این نوع ویزیت جایگاه ویزیت کلاسیک اولیه پزشکی را نگرفته و صرفا میتواند بعنوان ابزاری کمکی جهت مشاوراتی که نیاز به معاینه ندارد(همانند مواردی چون نشان دادن ازمایشات ،تصاویر رادیولوژیک ، سوالات مشاوره ای و… ) بکار برود لذا مسئولیت انتخاب این روش صرفا بعهده بیمار میباشد.در سامانه سلامت بدون مرز با دریافت ادرس اینترنتی اختصاصی از پزشکتان میتوانید در زمان تعیین شده و بدون نیاز به مراجعه حضوری با وی مشاوره آنلاین تصویری نمایید.

از مشخصات ویزیت انلاین و یا مشاوره انلاین در سامانه سلامت بدون مرز امکان ایجاد ارتباط تصویری ویدیو چت و همزمان امکان چت متنی یا نوشتاری بوده و امکان تبادل مستندات و مدارک پزشکی و دریافت نسخه معمولی و نسخه الکترونیک‌ تامین اجتماعی میباشد .در این سامانه شما بدون نیاز به اتلاف وقت و یا رفت وامد میتواتید در مواقعی که نیاز به معاینه فیزیکی نیست با پزشک یا مشاور بالینی تان براحتی مشاوره نمایید . همینطور دکتر انلاین را با زدن تکمه جستجو بیابید.

امروزه سامانه ها و یا پلتفرم هایی که امکان ویزیت انلاین و یا مشاوره پزشکی انلاین را برقرار میکنند نقش گسترده ای در توسعه سلامت در جوامع بیشتر داشته و امکان رصد کردن بیشتر بیمار توسط پزشک را مهیا مینمایند .سامانه سلامت بدون مرز در راستای توسعه عدالت در سلامت این سامانه را در اختیار شما بیماران و پزشکان محترم قرار داده است .

ویزیت آنلاین

بازدید : 278
شنبه 4 مرداد 1399 زمان : 13:55

رئیس مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت از دیگر افرادی بود که مراجعه‌ی مستقیم به بیمارستان‌‌ها را غیرمنطقی دانست. دکتر محمدمهدی گویا گفت افراد با علائم خفیف بهتر است ابتدا به مراکز بهداشتی و مراکز جامع سلامت یا مطب‌های خصوصی مراجعه کنند و سپس درصورت تشخیص پزشک، برای مراجعه‌ی آن‌ها به بیمارستان‌های اختصاصی و آزمایش کرونا یا بستری اقدام شود.

گزارش‌ها و نتایج تحقیقاتی متعدد ادعا می‌کنند حتی بسیاری از مبتلایان به ویروس کرونا به بستری بیمارستانی نیازی ندارد و تنها با چند روز استراحت در منزل هم درمان می‌شوند. همچنین، همه‌ی شواهد و اطلاعات نشان می‌دهند مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شرایط غیراورژانسی در این روزها اصلا توصیه نمی‌شود. با این اوصاف، نگرانی مردم همچنان به قوت خود باقی است و باتوجه‌به افزایش نمایی آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر در کشور (طق آمار ۱۲ اسفند، ۱،۵۰۱ مورد ابتلا و ۶۶ مورد مرگ‌ومیر)، سرویس‌هایی برای برطرف‌کردن نیازهای پزشکی آن‌ها بسیار سودمند خواهند بود.

سرویس‌های اینترنتی در ایام کنونی که همه‌ی مردم در سرتاسر کشور به حضورنیافتن در اماکن عمومی تشویق می‌شوند، کاربرد زیادی دارند. بسیاری از سرویس‌های داخلی خدمات نوبت‌دهی آنلاین پزشکان و ویزیت از راه دور را ارائه می‌دهند که برای رفع نیازهای پزشکی مردم کارایی زیادی دارند. چند سرویس نیز در روزهای اخیر را‌ه‌اندازی شده است که با بررسی علائم افراد و مقایسه‌ی آن با اطلاعات مرجع، نیاز داشتن یا نداشتن به مراجعه‌ی حضوری برای آزمایش کرونا را تشخیص می‌دهند.

سرویس‌های ویزیت از راه دور
پزشکت خدمات مشاوره و ویزیت آنلاین را به کاربران در پلتفرم‌های گوناگون ارائه می‌کند. این سرویس نیز در همکاری با پزشکان متعدد، سرویس‌های مشاوره‌ای به کاربران ارائه می‌کند که می‌تواند نیاز اولیه‌ی آن‌ها به معاینه را در وضعیت کنونی برطرف کند. اپلیکیشن پزشکت برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS دردسترس است و امکان مشاوره‌ی صوتی و تصویری بیمار را با پزشک فراهم می‌کند.

از سرویس‌های دیگر مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان می‌توان دکترساینا را نام برد. این وب‌سایت علاوه‌بر ارائه‌ی خدمات نوبت‌دهی آنلاین، ویزیت از راه دور را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. پس از مراجعه به وب‌سایت

دکترساینا، تنها کافی است نام تخصص یا بیماری یا پزشک مدنظر خود را جست‌وجو کنید تا پزشک معالج مرتبط، به شما پیشنهاد شود. دکترساینا اپلیکیشن موبایلی نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

پزشک آنلاین

بازدید : 546
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 15:21

امروزه در سازمان‌ها و شرکت‌ها، با توجه به ضرورت استفاده از اینترانت و اینترنت جهت ارتباط بهتر در داخل سازمان و همچنین برای ارتباط با مشتریان و حتی جذب مشتریان جدید، اهمیت وجود پورتال دوچندان شده است. پورتال‌‌های سازمانی برای ایجاد درکی بهتر از نیازهای درونی، به کمک سازمان‌ها آمده و به آن‌ها در بهینه‌سازی فعالیت هایشان کمک می‌کنند. پورتال‌ها بر خلاف وب‌سایت ها، روی نیازهای بنیادی و عمیق یک سازمان متمرکز شده و در صورت طراحی درست، در رفع همین نیازها کارگشا خواهند بود. امروزه طراحی پورتال سازمانی، به اندازه طراحی استراتژی‌های بلند مدت یک سازمان یا شاید بیشتر اهمیت داشته و مدیران هر سازمانی باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

عزیزان، باید توجه داشت که کلمات و اصطلاحات پورتال سازمانی و پرتال سازمانی هر دو به یک معنا بوده و هر دو جست و جو می شوند!

درباره‌ی پورتال‌ها

اولین چیزی که به ما کمک می کند تا به درک درستی از پورتال سازمانی برسیم، معنای واژه‌ی پورتال است. پورتال در لغت، به معنای درگاه و دروازه است. اما این مفهوم در مورد پورتال‌هایی که در اینجا مدنظر ماست کمی متفاوت است. پورتال‌ها در زمینه‌ی مورد بحث، بیشتر به عنوان وب-پورتال مطرح شده و در قالب این ترکیب کلامی، معنا می‌شوند. وب‌پورتال‌ها، وبسایت هایی هستند که وظیفه‌ی دریافت، جمع‌آوری و یا انتقال اطلاعات را به عهده دارند. پس می‌توان گفت پورتال‌های مدنظر ما، درگاه‌های اطلاعاتی هستند که مثل یک سیستم ذخیره و انتقال اطلاعات عمل می‌کنند. این اطلاعات می‌توانند شامل داده‌های ساده ای مثل نام، نام کاربری، ایمیل‌ و از این دست داده‌ها بوده و یا دربرگیرنده‌ی داده‌های سطح بالاتری نظیر دستورالعمل‌ها، گزارشات فردی و… باشند. در هر صورت این اطلاعات، در پورتال‌ها ذخیره سازی و دسته بندی می شوند.

آغاز شهرت وب پورتال‌ها به دهه ۹۰ میلادی برمی‌گردد. زمانی که وب سایت‌هایی مثل یاهو سهم بزرگی از کاربران اینترنت را با ارائه سطح گسترده‌ای از اطلاعات، به دست آوردند. این پورتال‌ها یا به اصطلاح وب پورتال‌ها آنقدر شهرت یافتند که بیشتر کاربران را مجاب به گزینش این صفحات به عنوان صفحه‌ی اصلی مرورگر خود کردند. سرویس‌های ارائه شده در این صفحات، تا حد زیادی پاسخگوی اکثر نیازهای کاربران اینترنت در آن زمان بود. سرویس هایی مثل اخبار، ایمیل، گزارش‌های آب و هوایی و حتی موتور جستجوی جداگانه نیز، در بستر این وب پورتال‌ها ارائه می‌شد. همزمان با شهرت یافتن شرکت یاهو، شرکت‌های دیگری هم بودند که با به کارگیری تکنولوژی های نوین، سعی در جمع آوری اطلاعات مفید کاربران داشته و بسته‌های پورتالی خود را برای پاسخ به نیازهای متفاوت، روانه ی بازار می‌کردند.

پورتال‌های سازمانی

پورتال‌ سازمانی، یا همان Enterprise Portals نوع بهینه‌سازی شده و پیشرفته‌تری از پورتال‌ها هستند که با هدف پاسخ به نیازهای یک سازمان و برای رفع این نیازها طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابعاد طراحی این پورتال‌ها، وابسته به تصمیم مدیران سازمان‌ها بوده و در حالت کلی، پورتال‌ها هیچ محدودیتی برای دربرگیری خیل عظیم اطلاعات بیرون و درون سازمانی ندارند. این پورتال‌ها، می توانند حاوی بخش‌های متعددی بوده که جهت خدمت رسانی به پرسنل درون سازمان، مشتریان و همچنین مدیران طراحی می‌شوند. موارد استفاده از پورتال‌ سازمانی، در مشاغل مختلف متنوع است؛ اما امروزه، پورتال‌هایی نظیر پورتال‌های رسانه‌ای، مسافرتی، بیمارستانی، تحصیلی و شرکتی از جمله پر استفاده‌ترین پورتال‌های سازمانی موجود هستند.

امکانات پورتال‌های سازمانی

همانطور که اشاره شد، امکانات ارائه شده در این پورتال‌ها می‌توانند تنوع بسیاری داشته باشند؛ اما از مهم‌ترین امکانات پورتال‌های سازمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت گزارش‌های روزانه، ماهانه و یا طبق زمان‌بندی‌های مشخص
  • ایجاد بستر ارتباطی میان کارمندان و مدیران
  • اطلاع رسانی و اخبار سازمانی
  • برگذاری جلسات آنلاین به صورت مجازی
  • تقسیم وظایف بین کارمندان و تقویت روحیه‌ی کار گروهی
  • ارائه دستورالعمل‌ها
  • ایجاد سیستم‌هایی نظیر سیستم مدیریت اسناد، مدیریت دانش، مدیریت گردش کار و…

بد نیست بدانیم که موارد بالا تنها بخش کوچکی از امکانات قابل ارائه در پورتال‌ سازمانی هستند و امکانات قابل ارائه در بستر این پورتال‌ها تنها به این موارد محدود نمی‌شوند.

مراحل طراحی پورتال‌های سازمانی

از آنجا که پورتال‌های سازمانی جهت رفع نیازهای یک سازمان مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی آن‌ها نیز معمولا هزینه‌بر است. به همین خاطر، بهتر است طراحی پورتال‌ سازمانی، از ابتدا به یک شرکت ارائه دهنده‌ی این خدمات واگذار شود. مراحلی که شرکت های ارائه دهنده، برای طراحی این بسترهای نرم افزاری طی می‌کنند مراحل پیچیده‌ای بوده و پس از طی هر مرحله نیاز است تا رویکرد حل مساله، مورد بررسی مجدد قرار بگیرد. تا درصد بروز اشکال در نتیجه ی نهایی تا حد زیادی کاهش پیدا کند. البته در طراحی پورتال‌ سازمانی باید به این نکته توجه کرد که این پورتال‌ها، تنها به سیستم‌های مدیریت محتوا یا همان CMS محدود نمی‌شود و می توان نسخه‌ی شخصی‌سازی شده‌تری از این سیستم‌ها را در پورتال‌های سازمانی به وجود آورد. طراحی این سیستم‌های پیچیده مراحل مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

ادامه مطلب در :https://pentama.com/portal-design/

بازدید : 514
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 15:21

پیش از این، اهمیت داشتن وب سایت را باهم مورد بررسی قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که باید سهمی شایسته از این بازار ۲۹۱هزار میلیارد تومانی در ایران را ازآن خود کنیم. اما حال، آنچه که مهم است بدانیم این است که داشتن یک وب سایت، به مراتب بیش از داشتن یک فروشگاه به تخصص و هوشمندی نیاز دارد. زیرا اصول طراحی سایت، به مراتب حساس‌تر از زدن یک مغازه یا دفتر کار است.
ارائه‌ی نشانی وب سایت شما به مشتریان فعلی، نشان دهنده ی رسمیت کسب و کارتان است و به آن اعتبار می بخشد. اما اینکه مشتریان با ورود به آن نشانی، با چه سطح کیفیتی از طراحی وب سایت قرار است روبرو شوند، بخش مهم‌تر ماجراست. در واقع طراحی سایت، مجموعه‌ای گسترده از برنامه ریزی‌های روال کلی سایت، برنامه ریزی مکان کلیک‌ها و چگونگی استفاده از منوهای در دسترس، و همچنین کد گذاری تمامی این موارد به علاوه ی نحوه ی مدیریت محتوا و در نهایت طراحی گرافیکی و ظاهری تمامی این برنامه ریزی‌ها را شامل می‌شود. مطمئن باشید برای طراحی یک وب سایت عالی، نیاز به تیمی متخصص خواهید داشت. مگر آن که بتوانید به پرسش‌های زیر پاسخی روشن و دقیق بدهید:

  • آیا می دانید دقیقا چه می خواهید؟ این که بدنه و ساختار وب سایت تان، چگونه در برگیرنده ی تمام نیاز‌های شما باشد؟
  • آیا درباره ی اصول رابط کاربری (UI) و تجربه ی کاربری (UX) یا همان طراحی ‌های کاربرمحور چیزی می دانید؟ اینکه چگونه یک وب سایت مورد توجه کاربران قرار میگیرد و سایت‌های معتبر در طراحی خود از چه متدهایی پیروی می کنند؟ آیا می دانید چگونه می توانید با طراحی اصولی سایت بر پایه ی این دو شاخصه (UI و UX) ، می‌توانید کاربران را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید؟
  • آیا چیزی از استانداردهای بین المللی طراحی وب سایت می دانید؟
  • آیا می دانید که سئو کردن وب سایت از همان آغاز پیکره بندی ابتدایی باید مورد توجه قرار گیرد؟ و بدین وسیله است که شما در صف اول موتور جست و جوی گوگل خواهید بود؟
  • آیا می دانید تامین امنیت یک وب سایت از مهم‌ترین بخش‌های طراحی وب، از چه اصولی پیروی می کند؟ و تمام بانک اطلاعاتی کسب و کار شما باید با این اصول مورد حفاظت قرارگیرد؟
  • آیا می دانید چه محتواهایی باید در وب سایت تان قرار بگیرند تا بازدیدکنندگان به مراتب به وب سایت شما سر بزنند و در ادامه مشتری شما باشند؟
  • آیا از اصول حاکم بر تولید محتوا و دسته بندی صحیح آن در طراحی سایت آگاهی دارید؟ نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا در تمامی این زمینه‌ها به شما کمک کنیم! به شما اطمینان می دهیم که پاسخ تمام این پرسش‌ها را به درستی می دانیم! تیم طراحی پنتاما برای همین هدف (یعنی کمک به شما در طراحی یک سایت همه چیز تمام) گرد هم آمده اند.

این روزها داشتن یک وب سایت کار بسیار ساده‌ ای است اما داشتن یک وب سایت که موفق، پر بازدید و مورد توجه کاربران باشد، هرروز دشواتر می‌شود. رعایت اصول طراحی وب سایت، خود یک مسئله ی گسترده و قابل بحث است که می توان در یک مقاله به طور مفصل به آن پرداخت. اما این نکته را باید بدانید که هرچه کار طراحی سایت با روی کار آمدن نرم افزارهای جدید، آسان‌تر می‌شود، اهمیت تخصص گرایی در طراحی وب نیز افزایش می یابد. شما باید این را بدانید که طراحی وب سایت، به نوعی شبیه ساختن ساختمانی تجاری است. باید نیازهای شما کشف، طبقه بندی و سپس طراحی شوند. از پیِ ساختمان این وب سایت تا نمای بیرونی آن، نیاز به ایده و اجرایی تخصصی دارد. همچنین یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی سایت بهینه سازی سئو سایت است که باعث می‌شود وب سایت شما در جست و جوهای مربوطه در موتور‌های جست و جو، در رتبه‌های اول قرار گیرد. تعداد بازدید از شعبه ی آنلاین کسب و کار شما، و همچنین احساس خوب کاربر (که در اینجا مشتری نیز قلمداد می‌شود) همگی وابسته به اصول UI و UX است. و اینکه مختصصان طراحی سایت شما تا چه اندازه از این اصول پیروی کرده باشند.
سایت شما باید از لحاظ Google Page Speed نمره ی قابل قبولی کسب کند. همچنین شما مایل هستید که وب سایت شما در گجت‌های مختلف (مثل موبایل، لپ تاپ، تبلت و...) به طور کامل، درست و بهینه نمایش داده شود. همه و همه ی این نکات، دلایلی است که باعث می‌شود به شما توصیه کنیم از تیمی متخصص در زمینه ی طراحی وب سایت کمک بگیرید.

تفاوت قالب‌های اختصاصی و اشتراکی در چیست؟

این روزها برای هر نوع کسب و کار و برای هر نیازی، وب سایت هایی با قالب هایی از پیش آماده طراحی شده اند که به شما این امکان را می دهند در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای اندک، صاحب یک وب سایت شوید. اما همانطور که از نام شان پیدا است، این گونه وب سایت ها، در سرور و ساختار، با همتایان خود مشترک خواهد بود.
جالب آن که اغلب این گونه قالب‌های آماده آنچنان جذاب و کامل به نظر می آیند که انسان را به خریدن آن وسوسه می کنند. اما بنا به دلایلی که بعد از این خواهیم گفت، این کار چندان پیشنهاد نمی‌شود. زیرا این کار دقیقا مانند این است که در یک پاساژ مغازه‌ای خریداری کنید فرض کنید محوطه ی داخلی آن مغازه در اختیار شما باشد اما در طراحی‌های محیطی و ویترین و شیوه ی چیدمان آن اختیار زیادی نداشته باشید. و همچنین در مواردی مانند نور محیط، انبار محصولات، محل رفت و آمد، ساعت آغاز و پایان و... با بقیه ی ساکنین مشترک باشید! قطعا همگی ترجیح می دادید به جای آن، فروشگاهی مستقل در مکانی بهتر فراهم کنید که تمام امکانات و ظاهر و ساختار داخلی آن را بر اساس نیاز‌های خود طراحی کنید. یا حتی اکثر ما این رویا را داریم که برروی زمینی خالی، ساختمانی کاملا دلخواه برای کسب و کار خود بسازیم و تمام جزئیات داخلی و خارجی آن را بر اساس خواسته و میل و نیاز خود و بیزنس خود، طراحی کنیم.

بالاخره از قالب اشتراکی استفاده کنیم یا از قالب اختصاصی؟

بگذارید واضح‌تر صحبت کنیم! قالب‌های اشتراکی باعث می‌شود شعبه ی مجازی کسب و کار شما تماما قالبی مشابه با رقبای هم صنف تان داشته باشد. و هرچند اختیاراتی برای خرده تعییرات وجود دارد اما ساختار و ساختمان دقیقا همان است. از ظاهر که بگذریم، قالب‌های اشتراکی، محدودیت هایی در ویرایش قالب‌ها دارد. از امنیت به مراتب کمتری برخوردار است. به دلیل چند منظوره بودن، کد‌ها و اسکریپت‌های بسیاری در آن فراخوانده می‌شود که خود باعث کم شدن مضاعف سرعت وب سایت می گردد.
اما در مقابل، قالب‌های اختصاصی به شما کمک می‌کند تماماً بر اساس نیاز خود به طراحی وب سایت بپردازید. یعنی وب سایت شما نیز همانند برند شما کاملا بی همتا خواهد بود. در قالب‌های اختصاصی، ابتدا ظاهر سایت و اسکلت و ساختار وب سایت با رعایت اصول UX (تجربه ی رابط کاربری) طراحی شده سپس کدگذاری می‌شود. و در این بین اگر چنانچه نیازی به تغییر در آن دیدید، بازهم می توانید تغییرات دلخواه تان را اعمال کنید.همچنین طراحی قالب‌های اختصاصی، بسیار سبک و اصطلاحاً google friendly هستند. استفاده ی بهینه از سرور، سرعتی بهتر، و اعتباری به مراتب بالاتر برای برند شما، همگی بخشی از مزایای استفاده از قالب اختصاصی است.

قیمت طراحی سایت توسط تیم پنتاما:

اولین نکته‌ای که درباره ی قیمت طراحی یک وب سایت باید بدانید این است که این قیمت‌ها حدودی است. در بحث طراحی سایت با قالب اختصاصی، مسائل بسیاری در تعیین هزینه ی دقیق طراحی دخیل هستند. پس بخاطر داشته باشید که قیمت‌های داخل سایت، همگی حدودی بوده و بر اساس نیازها و خواسته‌های شما، این قیمت‌ها تعیین می گردند. برای آگاهی بیشتر از این مهم، ما شما را دعوت به یک مشاوره ی رایگان می کنیم که به سادگی یک تماس امکان پذیر است.

منبع مطلب: طراحی سایت پنتاما

بازدید : 579
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 15:21

شاید در اولین نگاه هر کسی جذابیت و زیبایی وب سایت را سلیقه ای بداند؛ ولی اجازه بدید یک سوال ساده از شما بپرسیم:
فرض کنید به یک مهمانی دعوت شده اید، افراد مختلفی در این مهمانی می خواهند با شما صحبت کنند، بدون هیچ تعارفی اولین نکته ای که مورد توجه ما و شما قرار میگیره ظاهر آن شخصیست که می خواهد با ما صحبت کند. یک ظاهر موجه در اولین نگاه می تواند حس نسبی اعتماد را در ما ایجاد کند در حالی که یک ظاهر ژولیده ناخودآگاه باعث فاصله گرفتن ما از فرد می شود.
سوال دیگری داریم:
فرض کنید می خواهید یک گوشی موبایل تهیه کنید؛ به خیابان جمهوری می روید، در مقابل شما یک پاساژ مجلل مثل پاساژ چارسو و یک مغازه ی فکستنی قرار گرفته، تا اینجا سوال ما را حدس زده اید و ما هم جواب شما را؛ پاسخ با توجه به رفت و آمد مردم و جذب مشتری چارسو نسبت به مغازه های اطراف بسیار واضح است.
در نهایت می توان به این مثل معروف اشاره کرد: از کوزه همان برون تراود که در اوست.
پاسخ این سوال که زیبایی سایت و جذابیت بصری وب سایت شما چقدر می تواند در ترغیب کاربر چقدر تاثیرگذار است را به خودتان می سپاریم. emoji-smile



جذابیت و شکیل بودن وبسایتتان حق شماست

پنتاما جذابیت و زیبایی وب سایتتان را تضمین می کند. باید این نکته را مد نظر خود قرار دهید که سلایق شخصی و غیر حرفه ای در روند طراحی سایت پنتاما هیچ جایگاهی ندارد؛ در طراحی سایت خلاقیت افراد غیر متخصص قطعا موجب ضربه خوردن نتیجه نهایی می شود.
گروه طراحی پنتاما، مجموعه‌ای از خلاق‌ترین و متخصص‌ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند به آنچه نیاز شماست، پاسخی در خور دهد.
طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت‌ها و پورتال‌های سازمانی، فروشگاهی، خبری و... و همچنین بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم های موتور جستجو، تخصص ماست.
مهم‌ترین ویژگی کار ما، طراحی منحصر به فرد قالب‌های اختصاصی برای هر مشتری است. آنچه در طراحی وب سایت با قالب اختصاصی برای ما مهم است این است که بتوانیم در عین حفظ سادگی و کاربردی بودن برای کاربران، تمامی جزئیات نیاز شما را نیز در برآورده کنیم.
ما مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا و با رعایت اصول اصلی طراحی وب سایت در جهان، سایتی با درجه ی کیفی بالا برای شما طراحی می کنیم. ما در طراحی سایت ریسپانسیو (نمایش صحیح در گجت‌های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، نوت بوک و...) کاملا بی نقص عمل کردیم و همچنین به دلیل رعایت اصول صحیح طراحی، از لحاظ google page speed هم در لپ تاپ و هم در گوشی موبایل نمره ی بالای ۹۰ خواهد گرفت.

بازدید : 1033
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 15:20

احتمالاً اسم سئو به گوشتون خورده، اگر نه خیلی خلاصه و مفید و تا حدودی غیر تخصصی میشه اینجوری تعریفش کرد: وقتی یه چیزی رو توی گوگل جست و جو می کنید اگر وبسایت شما در بالای نتایج جست و جو باشه (که باعث میشه ورودی های بیشتری از گوگل داشته باشید) در این حالت اصطلاحاً میگن ”سئو سایت شما خوبه“ ...
سئو یه تبلیغ همیشگیه!!! این رو یادتون نره، شما اگر وب سایتی دارید، سئو مطمئن ترین و با ثبات ترین راهیه که می تونه همیشه وب سایتتون رو پر ترافیک و پر مخاطب، و جیبتون رو پر پول نگه داره!
اینکه بالای لیست جست و جوها باشید کار ساده ای نیست، شما باید از رقباتون بهتر باشید! می پرسید توی چه چیزهایی بهتر باشیم؟ توی خیلی چیزا... که توی این پست فرصت باز کردن همشون نیست اما اگر می خواید توی سئو نتیجه بگیرید یکی از مهمترین و رقابتی ترین فاکترهایی که باید توش بهترین باشید وب سایتتونه!
حالا چرا یکی از مهمترین ها؟ و چرا رقابتی ترین؟
یکی از مهمترین فاکترهاست بخاطر اینکه عملاً اگر محتوا وب سایت شما رو محصول در نظر بگیریم وبسایت شما در اصل نحوه ارائه و راه دسترسی مخاطبانتون به این محصوله! حالا حساب کنید کیفیت وب سایت شما چقدر می تونه در حس مخاطبتون نسبت به شما اثرگذار باشه؟!
یکی از رقابتی ترین فاکتورهاست به این دلیل که ۹۰٪ از رقبای شما هنوز به اهمیت این مورد پی نبردن و اینجا جاییه که می تونید از اونها پیشی بگیرید!
جدای از تمام اینها یک طراحی سایت حرفه ای باعث می شه گوگل سریع تر برند شما رو بشناسه، سریع تر به مطالبتون دسترسی پیدا کنه و در نهایت سریع تر شما رو به بالای لیست جست جوش بیاره که همه ی اینها یعنی مخاطباتون سریع تر شما رو میشناسن و باهاتون ارتباط برقرار می کنن.
پس اگر می خواید از وبسایتتون نهایت استفاده رو ببرید حتماً یه نگاه دوباره ای به طراحی و پیاده سازیش داشته باشید حتی شما دوست عزیزی که در صدر لیست جست و جو هستی، چون رقبات درست پشت سرتن!

آیا راه حلی برای تست سئو فرندلی بودن وبسایت هست؟

برای هرچیزی راه حلی وجود داره، برای تست سئو فرندلی بودن یک وب سایت ابزارهای بسیار زیادی در سطح وب در دسترس عموم قرار داده شدن که هرکدوم با استاندارد و سلیقه خودشون سایت شما رو ارزیابی می کنن و به شما گزارش می دن. با یه جست و جوی ساده می تونید به خیلی از این وبسایت ها دسترسی داشته باشید.
فقط یه مطلب کوچیک؛ چرا گفتیم سلیقه خودشون؟ علتش بسیار سادست، چون گوگل الگوریتم خودش رو به هیچ وب سایتی نداده و رسماً اعلام کرده الگوریتمش تحت هیچ شرایطی از سازمانش بیرون نمیره! حالا شما می پرسی پس تمام روند سئو طبق حدس و گمانه؟ قطعاً پاسخ ما به شما منفیه؛
گوگل استانداردهایی رو تعریف کرده که برای افزایش رتبه و در نهایت افزایش بازدید باید تمام اون استانداردها رعایت بشن، رقبای شما بسیاری از اون ها رو رعایت کردند و بعضی از اون ها رو نادیده گرفتند.
اما هنوز جواب شما رو ندادیم! پس شما از کجا می تونید از استاندارد بودن وبسایتتون از نظر فاکتورهای سئو اطمینان پیدا کنید؟
جواب ما به شما سادست، بعد از چندین سال کلنجار رفتن در این حوزه می تونیم با اطمینان به شما بگیم که سئو وابستگی بسیار زیادی به تجربه داره. شما با هر مجموعه ای که قصد همکاری با اون رو دارید حتماً نمونه کارهای اون سازمان رو در حوزه سئو به صورت جدی بررسی کنید و از به روز بودن اون مجموعه اطمینان حاصل کنید چون شما بهتر از ما می دونید که حوزه برنامه نویسی و دیجیتال هر روز دچار تغییرات و پیشرفت هایی میشه که کسایی که علم طراحی سایت دارند رو ملزم به بروز بودن می کنه.

منبع مطلب: https://pentama.com/website-design/

بازدید : 533
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 15:20

پست مهمان یکی از روش های بسیار ساده و موثر در توسعه وبلاگ نویسی محسوب می شود و می توانند در رتبه بندی سایتتان به شدت موثر عمل کند. این متن، گزارشی از چیستی پست مهمان یا همان وبلاگ نویسی مهمان است و شما را برای انجام اصولی آن راهنمایی می کند. اگر می خواهید بدانید پست مهمان چیست، چه کارکردی دارد و چگونه باید یک پست مهمان نوشت، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

پست مهمان چیست؟

وبلاگ نویسی مهمان که در بسیاری از موارد به عنوان پست مهمان نیز نامیده می شود، انتشار یک پست در وبلاگ شخصی دیگر برای ایجاد روابط، قرار گرفتن در معرض دید کاربران، کسب اعتبار و دریافت لینک است. در واقع لینک ها عامل اصلی رتبه بندی در گوگل هستند و وبلاگ نویسی مهمان فرصتی عالی برای دریافت یک لینک معتبر و با ارزش از وب سایتی دیگر محسبوب می شود.

از سویی دیگر وبلاگ نویسی مهمان این امکان را به شما می دهد که متنی را در معرض دید مخاطبان وبلاگ میزبان قرار دهید و در میان آن مخاطبان نیز جایگاه مناسبی به دست آورده و خود را به آنها معرفی کنید. به بیانی ساده تر شما یک محتوا را با توجه به الزامات یک وبلاگ خاص، می نویسید و در عوض، لینک وبلاگ خود را در متن منتشر می کنید.

اما چرا وبلاگ نویسان حاضر می شوند پست مهمان را در وبلاگ خود منتشر کنند؟ باید بگوییم وبلاگ نویسان علاقه مند به انتشار محتوایی باکیفیت بالا در وبلاگ های خود هستند که می تواند برای جذب خوانندگان جدید، موثر عمل کند و برای مخاطبین فعلی هم جذابیت داشته باشد. این امر باعث می شود وبلاگ نویسی مهمان یک راه حل برنده برای هر دو صاحبان وب سایت باشد زیرا می تواند از سویی کسب رتبه بهتر برای تولید کننده پست مهمان را ایجاد کرده و از سویی دیگر نیاز وبلاگ نویسان که علاقه مند به جذب خوانندگان بیشتر هستند را برآورده کند.

آیا وبلاگ نویسی میزبان برای سئو مفید است؟

آیا وبلاگ نویسی مهمان برای سئو موثر است؟ باید بگوییم بله. در واقع مانند هر تاکتیک دیگری، می توان از وبلاگ نویسی مهمان برای اهدافی خاص مانند بهبود سئو سایت، استفاده کرد. اکنون سوال دیگری که ایجاد می شود آن است که آیا وبلاگ نویسی میزبان برای وبلاگ نویسان مفید است؟ پاسخ به این سوال نیز مثبت بوده و علت آن چنین است که وبلاگ نویسی مهمان می تواند یک منبع عالی از محتوای ارزشمند برای مخاطبان وبلاگ نویسی باشد و سبب شود یک سایت میزبان، محتوایی با کیفیت و اصیل به دست آورد و برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد.

مزایای پست مهمان چیست؟

پست مهمان یا همان وبلاگ نویسی مهمان مزایای بسیار زیادی دارد که نمونه هایی از آن را در ادامه معرفی می کنیم:

  • افزایش ترافیک هدفمند سایت

ترافیک هدفمند تفاوت بسیاری با ترافیک معمولی دارد زیرا شما با کمک آن می توانید مخاطبانی را به سوی وب سایت خود بکشانید که در یک حوزه خاص به سوی شما جذب شده اند و مطلب مهمان شما را خوانده اند. در واقع این مخاطبان پس از مطالعه پست مهمان از سوی شما، در صورت علاقه مندی به آن بر روی لینک وب سایتتان کلیک کرده و سبب افزایش ترافیک سایت می شوند که به آن ترافیک هدفمند می گویند.

  • کمک به بهینه سازی وب سایت

یکی از روش های بهینه سازی وب سایت آن است که لینک سازی را مورد توجه قرار دهید. اما راحت ترین راه لینک سازی چیست؟ باید بگوییم درج پست مهمان در وب سایت دیگر، این امکان را به شما می دهد که در انتهای متن خود، لینکی از سایتتان قرار دهید که کاربر بتواند با کمک آن لینک به سایت شما وارد شود.

  • کسب محتوای رایگان برای سایت میزبان

معمولا در اختیار داشتن محتوای باکیفیت، نیاز به صرف هزینه های بسیاری دارد اما پست مهمان این امکان را به صاحبان وب سایت های گوناگون می دهد که با کمک آن محتوایی با کیفیت به دست آورده و در سایت خود قرار دهند.

منبع: پست مهمان

بازدید : 535
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 15:19

یک ” طراحی لندینگ پیج “درخشان می تواند هم رویایی برای بازاریابان باشد و امید بسیاری برای آنها ایجاد نماید. از سوی دیگر یک طراحی لندینگ پیج ضعیف می تواند محلی آزار دهنده محسوب شود و تمام و کمال برنامه ریزی های شما را بر هم بزند.

در واقع باید بگوییم هدف از صفحه فرود این است که یک بازدید کننده بتواند به آن وارد شده و در نهایت به یک کاربر ماندگار و وفادار تبدیل شود.

باید بدانید این کار اصلا کار ساده ای نیست و روانشناسی که در پشت چنین صفحاتی پنهان می شود، می تواند اغلب اسرار آمیز به نظر برسد اما در نهایت به یک خلاقیت عجیب و غریب منجر می شود. در واقع متخصصان و افرادی که دارای لندینگ پیج های قوی هستند، برای طراحی لندینگ پیج یا همان صفحه فرود خود پیش از هر اقدامی به سوالاتی این چنینی پاسخ می دهند:

  • اگر از رنگ قرمز استفاده کنیم به مخاطب انرژی مثبت می دهیم یا سبب استرس آنها می شویم؟
  • آیا پاپ آپ بازدیدکننده را تحریک می کند؟
  • مشتری واقعاً از من چه می خواهد؟
  • صفحه کامل فرود به چه شکلی باید طراحی شود؟

آن دسته از بازدیدكنندگان كه از طریق Google به لندینگ پیج شما می آیند بسیار متفاوت از مشتریانی هستند كه از طریق Twitter یا Facebook یا LinkedIn به آنجا وارد می شوند. «اگر میخواهید بازار خود از توییتر را افزایش دهید ما مطلبی به عنوان آشنایی با توییتر و تاثیر جذب آن بر مشتری در سایت به انتشار رساندیم که می توانید آن را مطالعه کنید.» به همین دلیل هیچ نوع لندینگ پیج منحصر به فردی وجود ندارد که به خوبی برای همه بازدید کنندگان کار کند. شما مطمئناً باید صفحات فرود را تهیه کنید که متناسب با هر یک از کمپین های جداگانه شما باشد و در واقع هرکدام از رسانه های اجتماعی ، تبلیغات الکترونیکی ، Google شما تبلیغات یا موارد اینچنینی را مد نظر قرار دهد.

بیایید نگاهی به برخی از عناصر قوی ترین لندینگ پیج های موجود بیاندازیم تا بتوانید زمانی که می خواهید برای ایجاد لندینگ پیج اقدام کنید، به دانش کافی مجهز شوید.

  • تیتر

شما باید در ابتدا از جایی که بینندگان شما شروع می کنند، آغاز نمایید. این امر البته با تیتر شما به چشم می آید. با استفاده از آن، باید میزان علاقه، توجه و مهمتر از همه درک محصولات و خدمات خود را از دید کاربر متوجه شوید. با توجه به نکته اخیر، اگر بتوانید تصویری را به کار بگیرید که بیانگر مزایای خدمات و محصولات شما باشد، می تواند تاثیر بسیاری بر کاربرتان بگذارد.

مهمترین نکته این است که شما باید پیش از هر چیز توجه خود را به این سمت ببرید که پیامتان مختصر باشد و توجه بسیاری به سمت شما جلب نماید. در واقع نباید این تیتر بیش از ده کلمه باشد، بهتر است شما در ۶ کلمه پیام خود را اعلام کنید.

استفاده از رنگ در اینجا بسیار مهم است. حروف سفید که کاملاً واضح نشان داده می شود، جلوه دوستی و سهولت استفاده را می بخشد. در حقیقت، همه چیز باید بسیار خوب طراحی شده باشد و جذاب، جلب توجه ، سادگی، آموزنده بودن را به نمایش بگذارید. بهتر از مقاله انتخاب رنگ در طراحی سایت را مطالعه کنید تا در مورد رنگ ها اطلاعات کافی بدست بیارید.

  • زیر عنوان

اکنون که توجه کاربران را با یک تیتر اصلی جلب کرده اید، زمان آن رسیده است که یک عنوان فرعی به همان اندازه درجه یک برای ساختن علاقه آن کاربر ایجاد کنید و توجه آنها را به سمت آنچه در اختیار دارید، جلب نمایید.

در واقع، عنصر اصلی عنوان فرعی که باید مورد توجه شما باشد، در توانایی اقناع کردن آن است. عنوان فرعی در واقع کاملاً شبیه به عنوان است – این هم باید جالب باشد و در نهایت درک بیشتری از محصول یا خدمات شما منتقل کند – اما در اینجا فضای کمی اضافی بوده و شما چند کلمه دیگر در اختیار دارید که می توانید با کمک آن، مفاهیم بیشتری را منتقل کنید. در واقع ، زیرتیتر شما باید کمی جزئیات بیشتری راجع به شما و برند شما ارائه دهد.

منبع: طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 106
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 1550
  • بازدید کلی : 16759
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی